sobota, 24 czerwca 2017

ZAPEŁNIAMY ECHO SKANDYNAWIĄ

Jakiś czas temu postanowiłam przenieść moją córę z najmniejszego pokoju w mieszkaniu, do naszej sypialni. A uściślając - zlikwidować ją, by mój 21 miesięczny Przeciąg miał więcej miejsca do zabawy. 😉 I tak o to nie zastanawiając się wcale, trafiliśmy na kanapę, a moje dziecko teraz cieszy się odrobinę większą przestrzenią. Od remontu minęło kilka tygodni, a ja wciąż staram się zlikwidować echo, które każdego dnia zapełniam dziecięcą Skandynawią. Na początek stworzyłam bazę, czyli neutralne ściany w kolorze perłowej bieli. Panele zostały, ponieważ ładnie kontrastują z kolorem ścian. Łóżeczko zamieniło się na całkiem "dorosłe" łóżko i z tego chyba najbardziej się cieszę. Miałam pewne obawy, że Zuza będzie z niego spadać w nocy albo, że nie będzie chciała w nim spać, ale czas zmiany okazał się strzałem w dziesiątkę! Zuza jeszcze sobie guza nie nabiła, sama chętnie idzie do łóżka zabierając po drodze ulubionego misia, brzusio, gwiazdę i niunie. A ja teraz cieszę się, jak głupia na te nasze wieczory z książką. Sama ją wybiera i szybciej zasypia, niż w łóżeczku. Szafę wybraliśmy w Ikea z serii PAX, głęboką i wysoką, tak by pomieściła nie tylko ciuchy Zuzi, ale i jeszcze jednego berbecia. Tak, na przyszłość. Komoda, półeczki z szufladkami, to stare zasoby. Na ścianach brakuje jeszcze półek, to one zlikwidują to echo w całości. Za jakiś czas pokażę pokój wykończony, a na tę chwilę przedstawiam Wam kilka zdjęć z małego królestwa mojej Zuzy.






Łóżko - Ikea Minnen






Stolik i krzesełko - na zamówienie u stolarza





Koszyk - H&M
Pojemniki miśki - Sinsay



Narzuta na łóżko - Westwing



Plecak - Metoo



Grafiki i naklejki ścienne - Pakamera







Walizeczki - Kids Concept
Królik - Kalaluszek
Lampka lód - Metoo
Koszyk - H&M Home
Pudełka książki - H&M Home




Kula i szkatułka - Home & You


Kosz z gwiazdą - Netto
Kosz w małe gwiazdki - H&M Home
Konik - MamaMiliMoii



Szafa - Ikea Pax
Jeździk Vilac - Mamissima

Pozdrawiam,

Aga!









7 komentarzy:

  1. Śliczny pokoik! Bardzo mi się podoba styl skandynawski i myślę nad urządzeniem domu w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powodzenia w urządzaniu, to największa frajda. ;-) Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła zobaczyć Twoje efekty w sieci. :-)

      Usuń
  2. Rzeczywiście trochę po skandynawsku, ale jak na moje oko wnętrze jest przy tym abrdzo oryginalne i ma swój własny styl. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. ;-) Zawsze staram się, aby wnętrza oddawały mój charakter i były przytulne, unikam tworzenia "katalogowych" pomieszczeń. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  3. Ciekawa aranżacja. Co prawda kolory tego wnętrza nie należą do moich ulubionych, ale myślę, że moim dzieciom bardzo by się spodobał tak urządzony pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodki jest ten pokoik, nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wnętrze. Pokazałam zdjęcia mojej córeczce i powiedziała, że chciałaby mieć podobnie urządzony pokoik. Dodałabym do tego jakieś ciekawe fototapety dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Szukaj na tym blogu