sobota, 21 czerwca 2014

Chocolate candy..

Witajcie kochani!

Nadszedł dzień mojej pierwszej rozdawajki . 
Dla wszystkich, którzy uwielbiają aromatyczny zapach świec, a przy tym również ich niezwykły wygląd.
Świeca w ślicznym ozdobnym słoiczku oraz wyglądająca, jak sznurek na szpulce mogą być TWOJE! :-)



Zasady udziału w zabawie są takie same jak u wszystkich, mianowicie:

1. Zostaw komentarz pod tym postem wyrażając chęć udziału.
2. Zamieść na swoim blogu banerek z aktywnym linkiem do mojej strony.
3. Dodaj mnie proszę do swoich obserwowanych blogów (będzie mi bardzo miło).
Osoby nieposiadające bloga proszę o pozostawienie maila.


Candy trwa do 6 lipca.
Losowanie i ogłoszenie zwycięzcy 7 lipca.



Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie! :-)





60 komentarzy:

  1. Pierwsze candy i ja chyba pierwsza w kolejce?? Super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja po Madziulce jestem druga ! :-)) I z chęcią staję w kolejeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nagrody :) Z chęcią zostaję obserwatorem i zapisuję się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne! Oszalałabym ze szczęścia gdyby wpadły w moje ręce:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. o rety, rety, jakie fajne nagrody - a że czekoladę uwielbiam wprost, to ustawiam się w kolejce :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, cudowne candy, sznurki od zawsze są moim bzikiem, a kto nie lubi zapachu czekolady ? Ja uwielbiam, dlatego staję w kolejce po te skarby!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne nagrody! Chętnie wezme udział w zabawie. Warunki spełnione :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Edyta H., banner umieściłam na blogu allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę udział w zabawie:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham swiece :) niby lato dopiero się zaczyna ale zapas na jesienno zimowe wieczory mozna zacząć już robic ;) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biore udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja również ustawiam się w kolejce. Banerek już na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne cukierasy, Myszy są łase na czekoladę, więc czym prędzej dołączają do ogonka. Banerek z tymi pachnącymi cudami jest tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne świece przygotowałaś , zapisuję się do Twojej zabawy, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako : Pamela Basara
    Banner na blogu :http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wykonane oprócz banerku ponieważ nie posiadam bloga :(
    Ale za to udostępniłam INFO o konkursie na FB :)))

    hip-ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czekoladę i uwielbiam blask świec więc candy stworzone dla mnie :) Zapisuję się.
    Oczywiście obserwuję.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wszelkie świece więc biore udział!

    OdpowiedzUsuń
  20. na tą świecę mam chrapkę:D
    quake18@o2.pl
    fabulous-christmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany julek! Jaka swietna ta swieczka wygladajaca jak szpulka :-) Jestem maniaczka pachnacych czy ozdobnych swieczek.. dlatego z checia ustawiam sie w kolejce :-)

    Pozdrawiam cieplo :-) i biegne wkleic banerek u mnie na blogu -> tam-dom-twoj-gdzie-serce-twoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Staje w kolejce z nadzieja na wygraną:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wezmę udział. ;)
    kukunamuniu93@gmail com

    OdpowiedzUsuń
  24. ta szpuleczka jest świetna :) dopiero jak przeczytałam opis zorientowałam się że to świeca :)
    chętnie stanę w kolejce po takie rarytasy :)
    pozdrawiam serdecznie
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wezmę udział, nigdy nie miałam takich świeć, z przyjemnością wypróbuje :)
    jjagoda93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. biorę udział :)
    nats1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja się rozgoszczę u Ciebie i do zabawy zgłaszam :)
    https://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z miłą chęcią zgłaszam się do konkursu :) Dodałam do obserwowanych :) Nagroda byłaby idealnym tłem do zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się do Twojego candy :) byłam przekonana, że to szpulka - nie świeca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczne to!
    zajac.comenius@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się z wielką chęcią. Genialne świece. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się z wielką chęcią. Genialne świece. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Warunki spełnione;)
    świeca cudna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Och i ja z chęcią przyłącze się do zabawy, świece są przepiękne :D pozdrawiam cieplutko.... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ,świece są cudne, szczególnie szpulka, chętnie dołączam dozabawy

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne są te świeczuszki, chętnie dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w świeczce !
    +zostawiam maila boo_oo@o2.pl
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdążyła i ja się tu ustawić :-) Przy okazji również zapraszam na candy : http://szyciekoty.blogspot.com/2014/06/candy-marzenie-o-japonii.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział :) lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się zapisuję i to z wielką nadzieją, że świeczki wpadną w moje ręce.
    Pozdrawiam i zapraszam na zabawę do siebie: http://mojewnetrzarskieja.blogspot.com/2014/06/urodzinowa-rozdawajka.html
    T.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się do wzięcia udziału w rozdaniu :)
    Dołączyłąm do grona obserwatorów i dodałam banerek u siebie http://kasikowo89.blogspot.com/

    Pozdrawiam!!:*

    OdpowiedzUsuń
  42. biorę udział ! :)
    Obserwuje jako Testerka produktów
    email www.xtestowane@gmail.com
    banerek na: www.xtestowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzeczywiście - cudna świeczka, cetnie dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :)
    http://kanwuje.blogspot.com/
    obs jako futrzak1694

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział, o takie cudeńka warto powalczyć! Takie świeczuszki idealnie pasowałyby do mojej nowej toaletki;)
    Obserwuję jako Kaś ka
    Banerek na http://kasistarstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Cuda i jeszcze raz cuda:)
    Oczywiście staje grzecznie w kolejce:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Urzekła mnie ta świeczka niczym szpulka :) idealnie komponowałaby się z moją maszyną do szycia :))
    Obserwuję jako Ef.

    OdpowiedzUsuń
  49. świeczki, świeczunie... moja miłość :)
    uwielbiam relaks w wannie w otoczeniu świec...
    ustawiam sie koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne, po prostu piękne!:) Zatem i ja ustawie się kolejeczce:)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ależ z radością udział biorę w candy!
    Cukieraski mniam!
    Banerek u mnie
    Mój Magiczny Decoupage
    Zapraszam(fb, blog)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze, że ta czekolada nie tuczy. Zgłaszam się więc po nią bez wyrzutów sumienia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  53. ommom juz czuje ten zapach w domu te dleikatna won kojaca moje zmysly po ciezkim dniu pracy;]


    biore udzial oczywiscie obserwuje jako natalia w


    bannerek nattalja.blogspot.com :)

    sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekolada?! Dobrze mnie mój nos poprowadził ;P Uwielbiam wszystko co czekoladowe - kolor, smak i zapach. Oczywiście, że zapisuję się po cudowne świeczuchy:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :3
    Hamstercia <3
    http://my-new-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie staję w kolejce :))) Cappuccino pewnie obłędnie też pachnie :) A szpulka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Biorę udział :)
    obserwuje jako demo
    edytakuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. 1.Chętnie biorę udział :)
    2. Banerek na blogu : http://milusinka12.blogspot.com/
    3. Obserwuję jako : Świat piękna i testowania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ostatnim rzutem na taśmę przyłączam się! Uwielbiam kawę więc po cichutka liczę na to, że trafi do mnie :) Banner na blogu ourplace.pl, Pozdrawiam Monika (monika@ourplace.pl)

    OdpowiedzUsuń
  60. Tak późno, ale jeszcze mogę się zgłosić.
    Baner: http://blog-pisany-sobie-a-muzom.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Zimne dłonie.
    e-mail: zimne.dlonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Szukaj na tym blogu