poniedziałek, 23 grudnia 2013

Czujecie Święta? ;)

Wesołych Świąt!


Mój dzielny mąż sam wyciął choinkę na plantacji, a jakże byłam z niego dumna! ;-)
Tak więc, choinka już "ubrana", prezenty podłożone (dokładnie 30!), mieszkanie wysprzątane od góry do dołu..zdążyłam uff! ;-)

Dziś od rana pichcę w kuchni.
Właśnie skończyłam ciasta..
Zabieram się za rybę i sałatkę, więc
dodam chociaż kilka zdjęć.

Mój świecznik adwentowy.
Teraz palą się już wszystkie świece, ale zdjęcie było robione wcześniej.
Oczywiście nie może zabraknąć mandarynek. 

Mój ukochany storczyk kwitnie, jak szalony! :)

Migdały w czekoladzie, kawa i świece..
Pierniczki już czekają..
A te aniołki nas chronią ;)

To tyle dzisiaj. 
Mam nadzieję, że jutro też znajdę chwilę.

Pozdrawiam!


















5 komentarzy:

  1. Bardzo nastrojowo :)
    Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulny jest ten Twój Agnieszko kawałek podłogi !!! Życzę Ci miłości najbliższych, Pięknych Świąt Tenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz zycze magicznych i radosnych Swiat!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak milutko u Ciebie. Będę tu często zaglądała.
    Ściskam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do grona obserwatorów :-) Bardzo mi się u Ciebie podoba .

    I nic tak nie "grzeje" mojego serca jak zdjęcia z okresu Świąt Bożego Narodzenia :-) Oj uwielbiam ten czas , ten klimat .. i nawet w Maju mogę czytać i podziwiac :-)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Szukaj na tym blogu