czwartek, 21 września 2017

ZBUNTOWANY ANIOŁ I JEJ SECOND BIRTHDAY






15 września moja córeczka skończyła dwa latka, a ja wciąż pamietam to uczucie, kiedy po raz pierwszy wzięłam ją w ramiona. To uczucie równe euforii spełnienia wszystkich marzeń na raz. Niewyobrażalne szczęście i radość, która przepełnia mnie do dziś. Nie ma idealnych matek, ale dziecko dla każdej matki jest idealne i wyjątkowe. Kocham moją córkę najmocniej na świecie, ale dni, kiedy najbardziej daje mi w kość uświadamiają mi, że kocham ją jeszcze mocniej. 😉


Pięknego dzieciństwa córeczko!












PRZEPIS NA KOŃCU ;-)






















PRZEPIS NA TORT "MECH"

Składniki:

450 g szpinaku
250 g cukru
3 jajka
230 g oleju
300 g mąki tortowej
15 g proszku do pieczenia
250 ml śmietany kremówki
250 g mascarpone
50 g cukru
150 g wiśni w żelu
 Szpinak z olejem zmiksuj do uzyskania jednolitej, gładkiej emulsji. Przygotuj ciasto. Mąkę wymieszaj z proszkiem do pieczenia i przesiej przez sito. Mikserem ubij jajka z cukrem. Dodaj do nich zmiksowany szpinak i przesiane suche składniki. Całość dokładnie wymieszaj. Spód tortownicy wyłóż papierem pergaminowym i wyłóż ciasto. Piecz w temperaturze 170-180 stopni przez ok. 50 minut. 
Po wyjęciu ciasto ostudź. Zetnij wierzch ciasta i pokrusz na bardzo drobne kawałki. Biszkopt przetnij na dwa blaty. Śmietanę ubij z cukrem i mascarpone na puszysty krem. Na pierwszy biszkoptowy blat nałóż krem mascarpone i rozsmaruj. Nałóż porcję wiśni w żelu. Wierzch przykryj drugim blatem biszkoptowym. Wierzch i boki tortu posmaruj delikatnie pozostałą częścią kremu. Cały tort obsyp pozostałymi okruszkami biszkoptu i udekoruj wiśniami.
Pozdrawiam Aga! ;-)


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Szukaj na tym blogu